onepress
 
 
 
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki

Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki

Tytuł oryginału: Marketing and Management Mistakes and Successes, 7th Edition

Cena: 49,00 zł

Autor:

Robert F. Hartley

Tłumacz:

Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański

Data wydania: 23 kwiecień 2004
Okładka: miękka
Format: B5
Stron: 536
ISBN: 83-7361-318-8
Dodatek: Brak
Fragment książki w formacie PDF

Stare porzekadło mówiące, że najlepiej uczyć się na cudzych błędach, jest szczególnie prawdziwe w marketingu. Jak wielokrotnie można było się przekonać, stosowanie pozornie prawidłowych metod marketingowych przynosiło czasem opłakane efekty. Historie, których autorem jest samo życie, dostarczają wielu praktycznych porad i wniosków płynących z bogatych doświadczeń.

Aby wzbogacić swoją wiedzę zajrzyj za kulisy niektórych spośród najgłośniejszych marketingowych sukcesów i porażek. To już dziewiąte wydanie tej bestsellerowej książki, ukazujące się 25 lat po pierwszej edycji. Książka pomoże podejmować lepsze decyzje, wdrażać strategie, unikać pułapek i pełniej wykorzystywać możliwości.

Książka jest również doskonałą pomocą w zajęciach dydaktycznych z zakresu marketingu i zarządzania. Szczegółowa analiza marketingowych strategii, technik zarządzania pozwala na praktyczne zastosowanie zdobytych umiejętności przez przyszłych menadżerów.

Robert Hartley przedstawia i analizuje decyzje oraz działania, które wywołały najgłośniejsze wojny marketingowe, powroty, kryzysy i triumfy pośród największych korporacji. Ćwiczenia i dyskusje dotyczą różnorodnych sytuacji, co gwarantuje wciągającą intelektualną rozrywkę.

  • Poznaj kulisty najboleśniejszych wpadek marketingowych
  • Ucz się na błędach największych światowych firm
  • Dowiedz się, co decyduje o sukcesie strategii marketingowej
  • Zapoznaj się z najgłośniejszymi kampaniami marketingowymi, które tworzą historię tej dziedziny

Komentarze:

Brak komentarzy

Imię/Nick:

Adres email:

Strona WWW:

Treść Komentarza: