onepress
 
 
 
Web 2.0. Przewodnik po strategiach

Web 2.0. Przewodnik po strategiach

Tytuł oryginału: Web 2.0: A Strategy Guide

Cena: 39,00 zł

Autor:

Amy Shuen

Tłumacz:

Andrzej Stefański

Data wydania: 16 styczeń 2009
Okładka: miękka
Format: A5
Stron: 288
ISBN: 978-83-246-1923-8
Dodatek: Brak
Katalog: Classic, E-biznes
Fragment książki w formacie PDF

Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy!

  • Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo?
  • Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0?
  • Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie?

Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie — udostępniając usługi za darmo — możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.

Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.

  • Wspólna wartość użytkowników portalu
  • Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych
  • Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0
  • Spieniężanie sieci społecznych
  • Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam
  • Tworzenie wartości w sieciach społecznych
  • Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0
  • Style innowacji
  • Tworzenie biznesplanów Web 2.0

Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie

Komentarze:

Brak komentarzy

Imię/Nick:

Adres email:

Strona WWW:

Treść Komentarza:

  



Kierowanie zespołem pracowniczym

Kierowanie zespołem pracowniczym

Cena: 54,00
46,00 zł
- 8 %

Czytaj więcej o książce