onepress
 
 
 
Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III

Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III

Tytuł oryginału: Contemporary Visual Merchandising and Environmental Design, Third Edition

Cena: 79,00 zł

Autorzy:

Jay Diamond, Ellen Diamond

Tłumacz:

Emilia Hahn (wstęp, rozdz. 1-7), Magdalena Strzelecka (rozdz. 8-15)

Data wydania: 07 wrzesień 2007
Okładka: twarda
Format: B5
Stron: 520
ISBN: 978-83-246-0565-1
Dodatek: Brak
Fragment książki w formacie PDF

Magia przestrzeni handlowej

  • Czym ożywić mały sklep, restaurację i galerię handlową?
  • Jak podświetlać produkty i budować urzekający klimat zakupów?
  • Kolorowe strony i przegląd witryn internetowych o aranżacji powierzchni sprzedaży

Aranżacja przestrzeni sprawia, że z restauracji fast food wychodzimy szybko, zwalniając miejsce dla następnych klientów. Gdy wybieramy się do supermarketu po chleb, pokonujemy paręset metrów między półkami i wychodzimy z całym koszykiem nieplanowanych zakupów. Intuicyjnie wybieramy te kosmetyki i mięsa, które są lepiej podświetlone. A w dobrze zaprojektowanym salonie jubilerskim wysokie ceny biżuterii wydają nam się bardziej uzasadnione.

Niektóre z tych trików już znamy i wiemy, że nie sposób im się oprzeć. Lecz to jedynie wierzchołek góry lodowej. Obecnie projektanci przestrzeni handlowych urzekają nas także zapachami i dźwiękami, pobudzają nasze pragnienia, ułatwiają (albo utrudniają) poruszanie się po dużych obiektach i tworzą porywające nastroje tematyczne.

Wiedzę zawartą w tej książce możesz wykorzystać zarówno w małym sklepie, punkcie gastronomicznym, jak i w dużym centrum. Możesz też pójść krok dalej i zostać zawodowym dekoratorem przestrzeni handlowych. Autorzy, doświadczeni projektanci sklepów i galerii, podpowiedzą Ci, jak:

  • stosować ruchome elementy aranżacji,
  • używać lamp punktowych, kwarcowych i wyładowawczych,
  • oddziaływać na klientów bukietem zapachów,
  • planować przestrzeń otwartą i zamkniętą,
  • harmonijnie dobierać kolory i odwoływać się do ich symboliki,
  • czytelnie przekazywać informacje (plakietki promocyjne, kierunkowskazy, obrazki),
  • wykorzystywać dźwięk (muzyka budująca nastrój, komunikaty, odgłosy wewnątrz i na zewnątrz).

Autorzy, Jay i Ellen Diamond, od ponad dwudziestu lat specjalizują się w projektowaniu przestrzeni handlowych i promocji w punkcie sprzedaży. Są również autorami wielu cenionych książek z tej dziedziny.

Komentarze:

Brak komentarzy

Imię/Nick:

Adres email:

Strona WWW:

Treść Komentarza:

  



Excel 2003 PL. Biblia

Excel 2003 PL. Biblia

Cena: 99,00 zł

Czytaj więcej o książce