onepress
 
 
 
Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących

Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących

Cena: 34,00
29,00 zł
- 5 %

Autorzy:

Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław

Data wydania: 01 styczeń 1970
Okładka: miękka
Format:
Stron: 164
ISBN: 978-8-3756-1264-6
Dodatek: Brak
Kup w Onepress.pl

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie społecznościowym Google+ i jak pracować "w chmurze".

Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła Autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.

Komentarze:

Brak komentarzy

Imię/Nick:

Adres email:

Strona WWW:

Treść Komentarza:

  



Zarządzanie ryzykiem walutowym

Zarządzanie ryzykiem walutowym

Cena: 34,00
4,00 zł
- 30 %

Czytaj więcej o książce