onepress
 
 
 
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm

Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm

Tytuł oryginału: Jak levneji a lepe nakupovat

Cena: 44,00
5,00 zł
- 39 %

Autorzy:

Milan Kaplan, Josef Zrnik

Tłumacz:

Igor Kędzierski

Data wydania: 22 marzec 2007
Okładka: miękka
Format: A5
Stron: 232
ISBN: 978-83-246-0148-6
Dodatek: Brak
Katalog: Zarządzanie
Fragment książki w formacie PDF

Odkryj tajemnice dostawców i oddziel ziarna od plew

  • Praca przyszłości: internetowy menadżer zaopatrzenia
  • Poprawianie pozycji negocjacyjnej w relacjach z dostawcami dzięki miarodajnej i pełnej informacji
  • Studium przypadku: porównanie wydajności dostaw przed i po wdrożeniu przetargów online

Co dają przetargi online?
Jedni dostawcy przekonują, że są najtańsi i najlepsi. Inni wręczają prezenty. A jeszcze inni utrzymują się tylko dzięki wieloletnim kontaktom z działem zaopatrzenia. I nie wiadomo, którzy są konkurencyjni, od których firma za mało wymaga i czy na rynku nie pojawił się nowy, lepszy i tańszy dostawca. Czy w takiej sytuacji możesz zapewnić firmie korzystne warunki dostaw? Tak, ale pod warunkiem, że stworzysz klarowny system porównywania ofert. Przetestujesz ich konkurencyjność. Zdobędziesz o nich miarodajne informacje i nie pozwolisz, by dostawcy opowiadali bajki. Wtedy poczują, że mają silnych i być może lepszych konkurentów. Uświadomią sobie, jak łatwo stracić klienta i jak trudno pozyskać nowego. A Ty wywalczysz lepsze warunki dostaw. Tak właśnie działa system przetargów online. Jak wdrożyć w firmie przetargi online?

Wdrażanie przetargów online jest tanie i zaskakująco proste. Autorzy omawiają na prawdziwych przykładach korzyści z przetargów online, wprowadzanych w firmach czeskich, polskich i słowackich. Pokazują od kuchni cały proces transformacji systemu zaopatrzenia firmy:

  • konstruowanie przejrzystych warunków dostaw,
  • obniżanie pracochłonności procesu zaopatrzenia,
  • obsługa oprogramowania do przetargów online,
  • usprawnianie negocjacji z dostawcami,
  • pokonywanie barier psychologicznych i decyzyjnych przy wdrażaniu przetargów online,
  • oddzielanie osobistych relacji z dostawcami od procedury porównywania ofert,
  • mierzenie rezultatów wdrożenia przetargów online.

Komentarze:

Brak komentarzy

Imię/Nick:

Adres email:

Strona WWW:

Treść Komentarza:

  



Zarządzanie wartością klienta

Zarządzanie wartością klienta

Cena: 59,00
50,00 zł
- 8 %

Czytaj więcej o książce
Kup w Onepress.pl