onepress
 
 
 
1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników

1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników

Tytuł oryginału: 1001 Ways to Energize Employees

Cena: 44,00 zł

Autorzy:

Ken Blanchard, Bob Nelson

Tłumacz:

Joanna Sugiero

Data wydania: 19 kwiecień 2006
Okładka: twarda
Format: A5
Stron: 224
ISBN: 83-246-0099-X
Dodatek: Brak
Fragment książki w formacie PDF

Wydobądź ze swoich pracowników wszystko, co najlepsze

  • Naucz się motywować ludzi i zespoły
  • Rozwijaj kompetencje pracowników
  • Jasno określaj cele i zadania

Największym atutem przedsiębiorstwa nie jest majątek, produkty i zasoby finansowe -- są nim pracownicy. Bez nich upadnie każdy, nawet najdoskonalszy i najlepiej finansowany projekt. Firmy, w których pracownicy są odpowiednio traktowani, osiągają imponujące wyniki. Pracownicy przychodzą do pracy z przyjemnością, ich morale jest silne, a wydajność wciąż rośnie. Odpowiednio zmotywowani ludzie wnoszą do działalności firmy swoje najlepsze idee i czują współodpowiedzialność za przedsiębiorstwo. Niestety -- brak umiejętności odpowiedniego motywowania podwładnych to jedna z najczęstszych pięt achillesowych współczesnych menedżerów.

Książka "1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników" to doskonały podręcznik, dzięki któremu ta sytuacja może się zmienić. Bob Nelson w swojej kolejnej publikacji przedstawia niezwykle przydatne informacje dotyczące technik motywowania pracowników i popiera je konkretnymi przykładami zaczerpniętymi z działalności znanych przedsiębiorstw. W książce znajdziesz setki pomysłów na wzbudzenie entuzjazmu pracowników i zwiększenie ich zaangażowania. Dowiesz się, jak motywować pracowników, zespoły i całe firmy, aby osiągnąć ich maksymalną wydajność.

  • Przekazywanie władzy
  • Pobudzanie kreatywności pracowników
  • Wytyczanie ambitnych celów
  • Umiejętne prowadzenie zebrań
  • Tworzenie samorządnych zespołów
  • Doskonalenie komunikacji wewnątrz firmy
  • Budowanie programów rozwoju pracowników
  • Oferowanie opcji zakupu akcji

"Ta wspaniała książka jest tajną bronią, z której może skorzystać każdy pracodawca, aby zwiększyć wydajność swojej firmy oraz swoich pracowników!"
Scott DeGarmo
wydawca czasopisma Success Magazine

Komentarze:

Brak komentarzy

Imię/Nick:

Adres email:

Strona WWW:

Treść Komentarza:

  



Marketing Teoria i przykłady

Marketing Teoria i przykłady

Cena: 57,00
49,00 zł
- 8 %

Czytaj więcej o książce